Przejdź do głównej zawartości

Wykrojniki z Aliexpress

 Cześć, 

dziś mały wpisik zakupowy. Wykrojniki to jedna z podstawowych rzeczy używanych w scrapbookingu i cardmakingu. Oczywiście można obyć się bez nich, ale niewątpliwie dzięki nim nasze prace stają się jeszcze bardziej urokliwe, wyszukane i wyjątkowe. Jako osoba o raczej krótkim stażu nie mam jeszcze oglądu na to, która firma produkująca wykrojniki jest najlepsza i u której warto się zaopatrywać. Przyznam, że przy kupnie wykrojników kieruję się ceną, a nie metką z marką. Jest ogrom wzorów, ale cena wiadomo skutecznie ogranicza mnie przy zakupach. Obecnie wszystkie wykrojniki jakie posiadam, to zakupy z Aliexpress i Action. Jaka jest moja opinia? Jestem jak najbardziej na tak. Wykrojniki z Aliexpress mają to do siebie, że są w przystępnej cenie i jest ich trudny do ogarnięcia ogromny wybór. Minus to czas oczekiwania. Moja skromna kolekcja została ostatnio wzbogacona w kilka wzorów. Nie umieszczam tego jako filmu na YT, bo wykrojniki przychodziły do mnie w różnych odstępach czasowych, a i tak nie wszystkie jeszcze dotarły...Poniżej zdjęcia tych, które zakupiłam w sierpniu a dotarły do mnie w ostatnich tygodniach. Może coś Wam się spodoba:) Za żaden z tych wykrojników nie zapłaciłam więcej niż 10 zł, serwetki-ramki dla przykładu to koszt 8-9zł, co jest ogromną różnicą do tych samych lub podobnych wykrojników oferowanych w polskich sklepach. Moje ostatnie wykrojnikowe zakupy to bordery w komplecie 6 sztuk, ramki-serwetki z dodatkowymi mniejszymi wykrojnikami lub małymi borderami do kompletu, wykrojniki świąteczne, alfabet i banerki z cyframi i literami. Dodatkowo kwiatowe wykrojniki, tu już nie zaprezentowane na zdjęciach. Efekty użycia dwóch z nich mogliście zobaczyć na kanale przy okazji albumu jesiennego i fioletowego. Teraz kolejne czekają na swoją kolej. Tak więc do dzieła!!:D







Wykrojniki znalazły swoje miejsce na specjalnych matach magnetycznych zakupionych na Allegro. Format to A4, grubość 0,7mm. A do ich przechowywania używam przezroczystych teczek z Action, pakowanych po 2 sztuki za 1,79zł. 

Z pozdrowieniami 

Magda

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prace na podstawie tutoriali vlogmasowych Asi Szulik, część 3

 Cześć,       w tym poście zaprezentuję Wam dwie karteczki wykonane na podstawie tutorialu z dnia 7 Vlogmasu Asi Szulik . Karteczki kompozycyjnie bardzo proste, takie aby nadawały się do koperty. Wykorzystałam kolekcję papierów Deco Time dostępną w sklepie Action oraz bloczki z wypychankami z tegorocznej kolekcji. Dodatkowo tekturki do ozdoby i kilka kryształków.      Poniżej link do filmu na moim kanale z prezentacją prac wykonanych z tutoriali vlogmasowych Asi Szulik: Prace na podstawie tutoriali Asi Szulik Vlogmas 2020  - część 1 Pozdrawiam,  Magda
Cześć,  dziś chciałam Was poinformować, że utworzyłam swój kanał na Youtube. Serdecznie Was zapraszam do obejrzenia filmików z moich scrapowych poczynań:) Postaram się te filmiki zamieszczać regularnie, jednak niestety ze względu na duże obłożenie pracą zawodową może mi się nie zawsze to udać. W ciągu tygodnia mam niewiele czasu na nagrywanie filmików, a zmęczenie też robi swoje. A poniżej kilka zdjęć z nowego projektu albumowego, nad którym właśnie pracuję. Do jego wykonania użyłam kolekcji Blue Magnolia, Until Down i Aqua Flora z 13@rts . Zapraszam do oglądania:) Pozdrawiam Was serdecznie i udanego Dnia Scrapbookingu ! Magda Kanał na YT - 1001 skrawków Film z prezentacją albumu  Album Blue Magnolia Projektowanie okładki... A tu okładka prawie gotowa:) Tu zamieszczam Wam jeszcze to co zrobiłam ze skrawków, które mi zostały. Inspiracja pochodzi z filmu Moonlabby . Super sprawa na wykorzystanie skrawków, które zalegają. Wkrótce postaram się Wa

Kolekcja Elegance w kartce ślubnej

      Kolejna kartka ślubna, tym razem z kolekcji Elegance od LemonCraft. Kolekcja urzekająca, delikatna, pasująca do wielu okazji dzięki dodatkom do wycięcia. W swojej kartce wykorzystałam wizerunek pary młodej pochodzący z bloczka z elementami do wycięcia dedykowanymi do kolekcji Linen Story również od LemonCraft. W tle serwetki z wykrojnika oraz tekturowe drzwi (Adasiowe, Ulla-Design). Całość ozdobiona różami z białej pianki oraz pąkami z foamiranu. W dole kartki wstążeczka Old Fashion Ribbon oraz wstążka z koronki. Całość wieńczy dodatek srebrnych serduszek połączonych na kształt obrączek.    Prezentacja kartki oczywiście na moim kanale  tutaj .     Pracę zgłaszam na wyzwanie, które znajduje się na stronie  sklepu Miszmasz Papierowy   - Wyzwanie #80 Dowolne z tekturką. Poniżej banerek akcji. oraz na wyzwanie znajdujące się na stronie  Art Piaskownica.  -CARDS/BOXES – kartka + pudełko z okienkiem. Z pozdrowieniami,  Magda