Przejdź do głównej zawartości

Album Stamperia Oriental Garden

Papiery ze Stamperii kusiły mnie już od jakiegoś czasu. Jednak obawa przed ich zniszczeniem ze względu na jeszcze dalej ćwiczone umiejętności skutecznie zniechęcała mnie do ich zakupu. No, cena też:) Papiery są przepiękne, klimatyczne jak małe arcydzieła sztuki. Nieodparta chęć ich posiadania mieszała się u mnie z obawą, że je najzwyczajniej zmarnuje. Zrządzeniem losu dostałam od Brata die-cuts'y właśnie z kolekcji Oriental Garden. Zapewne przypomniało mu się, że jako nastolatka miała lekkiego bzika na punkcie Japonii, kultury, starego malarstwa japońskiego no i oczywiście mangi. Prezent bardzo mnie ucieszył, ale...No właśnie, do czego te tekturki spasować jak nie do kolekcji papierów, do której są dedykowana. Tak wiec, grzebiąć w portfelu za ostatnimi pieniędzmi, zakupiłam bloczki Oriental Garden. Papier piękny, zniewalający, grafiki obłędne, każda z nich spokojnie mogłaby być oprawiona w ramkę i powędrować na moją ścianę, skutecznie udając znakomity souvenir z Kraju Kwitnącej Wiśni. Postanowieniem było zrobić album, ładny dopracowany album. Po drodze nie ustrzegłam się kilku drobnych wpadek, niestety. Okładka stanowiła dla mnie wyzwanie, nie miałam pod ręką żadnej dobrej alternatywy dla laminowanych okładek od Craft O'Clock, a ich samych też nie posiadałam. Jako zamiennika użyłam płótna dostępnego w Action. Oklejenie nim okładkni sprawiło mi odrobinę trudności, ale ostatecznie mi się udało. Efekt, jednak nie do końca mnie zachwycił. Materiał nie prezentował się ładnie i estetycznie. Możliwe, że to przez jakość samego płótna, które było dość cienkie i przy jego obróbce ciut się mechaciło. Poza tym, klej przesiąkał przez nie w bardzo nieestetyczny sposób. Co się dało to ukryłam. Aby zabezpieczyć bok okleiłam go też dostępnym w Actionie materiałem skóropodobnym samoprzylepnym. Arkusz był dostatecznie duży, aby objąć długość boku, ale niestety już nie krawędzie. Dopiero potem przyszło mi do głowy, że mogłam połączyć dwa arkusze a miejsce ich łączenia ukryć pod wstążką przeciągniętą przez okładkę albumu (tak jak później zrobiłam to w albumie folio z kolekcji Felici'tea). Także, na przyszłość już będę wiedziała:D. Człowiek uczy się na własnych błędach zdobywając doświadczenie. Niemniej, zawód sprawiony przez płótno z Actiona sprawił, że zaczęłam szukać kolejnej alternatywy dla okładek z Craft O'Clock i coś tam znalazłam - papierową okleinę introligatorską. Ale o tym w następnym wpisie.
Film z prezentacją albumu Stamperia Oriental Garden

Pozdrawiam serdecznie!

Magda







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prace na podstawie tutoriali vlogmasowych Asi Szulik, część 3

 Cześć,       w tym poście zaprezentuję Wam dwie karteczki wykonane na podstawie tutorialu z dnia 7 Vlogmasu Asi Szulik . Karteczki kompozycyjnie bardzo proste, takie aby nadawały się do koperty. Wykorzystałam kolekcję papierów Deco Time dostępną w sklepie Action oraz bloczki z wypychankami z tegorocznej kolekcji. Dodatkowo tekturki do ozdoby i kilka kryształków.      Poniżej link do filmu na moim kanale z prezentacją prac wykonanych z tutoriali vlogmasowych Asi Szulik: Prace na podstawie tutoriali Asi Szulik Vlogmas 2020  - część 1 Pozdrawiam,  Magda
Cześć,  dziś chciałam Was poinformować, że utworzyłam swój kanał na Youtube. Serdecznie Was zapraszam do obejrzenia filmików z moich scrapowych poczynań:) Postaram się te filmiki zamieszczać regularnie, jednak niestety ze względu na duże obłożenie pracą zawodową może mi się nie zawsze to udać. W ciągu tygodnia mam niewiele czasu na nagrywanie filmików, a zmęczenie też robi swoje. A poniżej kilka zdjęć z nowego projektu albumowego, nad którym właśnie pracuję. Do jego wykonania użyłam kolekcji Blue Magnolia, Until Down i Aqua Flora z 13@rts . Zapraszam do oglądania:) Pozdrawiam Was serdecznie i udanego Dnia Scrapbookingu ! Magda Kanał na YT - 1001 skrawków Film z prezentacją albumu  Album Blue Magnolia Projektowanie okładki... A tu okładka prawie gotowa:) Tu zamieszczam Wam jeszcze to co zrobiłam ze skrawków, które mi zostały. Inspiracja pochodzi z filmu Moonlabby . Super sprawa na wykorzystanie skrawków, które zalegają. Wkrótce postaram się Wa

Kolekcja Elegance w kartce ślubnej

      Kolejna kartka ślubna, tym razem z kolekcji Elegance od LemonCraft. Kolekcja urzekająca, delikatna, pasująca do wielu okazji dzięki dodatkom do wycięcia. W swojej kartce wykorzystałam wizerunek pary młodej pochodzący z bloczka z elementami do wycięcia dedykowanymi do kolekcji Linen Story również od LemonCraft. W tle serwetki z wykrojnika oraz tekturowe drzwi (Adasiowe, Ulla-Design). Całość ozdobiona różami z białej pianki oraz pąkami z foamiranu. W dole kartki wstążeczka Old Fashion Ribbon oraz wstążka z koronki. Całość wieńczy dodatek srebrnych serduszek połączonych na kształt obrączek.    Prezentacja kartki oczywiście na moim kanale  tutaj .     Pracę zgłaszam na wyzwanie, które znajduje się na stronie  sklepu Miszmasz Papierowy   - Wyzwanie #80 Dowolne z tekturką. Poniżej banerek akcji. oraz na wyzwanie znajdujące się na stronie  Art Piaskownica.  -CARDS/BOXES – kartka + pudełko z okienkiem. Z pozdrowieniami,  Magda